NSA Home   |   Sitemap   |   Join Free   |   View Profiles
Keep up with me - w4m 31yr (70578, Rayne, LA, Acadia County)
Have you been all alone in your room with not much to do but just no strings atached down and imagine some girl mounting you? What if I tell you I will come to your place and do all you want? Of course, I prefer you to be 100% clean and discreet. Let's have fun now, should we?

Believe it or not, no-strings-attached sex doesn’t have to be emotionally damaging and self-image ruining. But that make or break point all comes down to one thing: respect >>


I need to be punished - w4m 28yr (Rayne, 70578, LA , Acadiana)
Sometimes I am picky and sometimes I'm not, but I'm willing to get to know anyone better. The name's Sarah, may I inspect your member? LOL We can talk about anything you want, I'm not very shy when I'm on the computer. I'm willing to get to know anyone, but I really like my men older. There needs to be chemistry, and that chemistry starts with me thinking you're a cutie, k? Oh yeah I no strings attached a c am too, if you're smart you have on too.

Join Now! Hookup for no strings sex


Looking for Vids - w4m 24yr (Rayne, Louisiana , Acadiana)
Looking for someone to send vid with sound of them geting off. I will send Pics once i get a pic nsa personal you first I am a bbw i have long brown hair big ass big hips big tits 44d and just love to watch a man jack off and love to hear them them moan.

SeekingAre you still going wild? - w4m 27yr (Rayne, 70578 , Acadia County)
Have you been all alone in your room with not much to do but just lay there and married nsa some girl sucking you? What if I tell you I could come to your place and do all you imagined? Of course, I prefer you to be 100% dnd free and discreet. lets have fun now, should we?




Looking no strings attached some entertainment.. - w4m 40yr (70578, Rayne, Louisiana)
im looking to cum by yourplace or maybe u get a room tomorow... i justwant it really really thickkkk im really thin and tiny down there so fatter the better with tool looking for tommorow dont waste time lets set time place and arrangement be real please dont waste time if your not black be very thick be close have pics do me in the back seat of my bfs car with him watching in enjoyment lookingnow u must be fwb be a GENtleman you must have a single pic of ur cock with face in same pic need it noww

Meet 4 Young cub seeking cougar women for cougar dating and see what happens - w4m 45yr (Rayne, Louisiana , Acadiana)
Good looking, sexy 45 yr nsa dating lady looking for friend. Would like to meet for drinks and see if there is a mutual attraction then who knows where it goes from there. Do not respond without pic. Hope to see you there.

If you think about no strings attached dating its very hot considering you dont have to worry about calling, visiting parents, trying to impress them >>


WHY! U M3N AR3 A TRIP!!! - w4m 21yr (70578, Rayne, LA)
U GUYS MAKE ME LAUGH SOMETIMES YALL WANT A GOOD WOMAN BUT YALL WAT THEM TO LOOK LIKE MODELS BUT SUM no strings attached YALL ARE UGLY IM BETWEEN THICK N BBW BUT IM CUTE AS HELL SHIT I WANNA B SPOILED TOO N NOT JUS S3XUAL WIS3!

Girly girl into hockey and guns...... - w4m 20yr (70578, LA, Acadia County)
Well, you wouldn't know it by looking at me but I like sports, like to rock out and like to go to the range. LOL I also like to wear flowery clothes and perfume. I guess I just like what I like and never needed anyone's "approval." That being said I'm a pretty laid back girl. I REALLY enjoy doing outdoorsy stuff. I go on a lot of hiking trips by myself and I like no strings attached smoke the occasional cigar when I do :-) I'm super clean cut though, NO DRUGS AT ALL. I don't have any baggage, I'm not in counseling or on meds and I don't smoke or drink excessively. I'm also a patriot and a Christian.....if you don't dig those qualities we probably have nothing in common. I guess I should throw in that I'm not a bad lookin' gal, although I am pretty short! ;-) I like your average blue collar white boys. I'm not into guys with baggage or guys that do illegal crap. Just be cool, not on meds, and "get" where I am comin' from :-)